Renovering!

I helgen har pappa varit upp hos mig, både lördag och söndag. Och vi har slitit som bara den!! Har lagt golv i hallen, satt socklar i vardagsrummet och sovrummet och jag har målat en massa. Har maskerat så att tejprullarna tagit slut och slängt två färgburkar.

Vi fick också upp mina fem hyllpan i hallen och min nya hatthylla (som innan den kunde monteras skulle kapas och borras för att få plats). Har satt ihop min nya skohylla och även grundmålat den!

Har alltså händerna täckta av målarfärg och småsår och har även lyckats få ett mycket snyggt blåmärke vid knät som för tillfället matchar min lila pyjamas mycket bra... Ont gör det, kan jag lova.

Har även hunnit tvätta. Kanske inte låter så himla jobbigt men det räknas ändå in under "veckans slit".

Så imorgon och på tisdag väntar mer målning. Allt som jag grundmålat idag måste ju målas om några dagar...

Men det blir fint! Mycket fint:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0