Kaotisk dag!

Idag har varit en riktigt kaotisk dag!

Vi har varit sjukt obemannade eftersom det är folk som är tjänstlediga och på Turmässan i Göteborg. Har suttit i intervjuer halva dagen, svarat i telefon och på mail andra halvan. Mellan telefonsvarandet och intervjuandet har jag också hunnit ge turistinformation och sprungit fram och tillbaka till receptionen som jag är ansvarig för att möblera till sommaren.

Åt inte lunch förrän vid halv två!

Kom sen på att jag glömt alla mina papper hemma för på torsdagar har jag ju lektion i Uppsala. Men men, det fick gå ändå. Missade dock tåget vilket gjorde att jag kom för sent.

Kom inspringande ungefär sju minuter sent (men Anna från jobbet som också läser kursen hade förvarnat), smög till en stol och gjorde mitt yttersta för att inte störa hon som talade, öppnade min Loka-flaska och pschyyuuuuuhhhh så var det vatten på mig, bordet och golvet och jag fick snabbt förklara att jag ju hade sprungit hit... Med andan i halsen höll jag sen mitt framförande som lät skakigt men ok.

Men nu är jag i alla fall hemma.

Får se vilka spännande saker som händer imorgon då.

God natt.

Kommentarer
Postat av: sarah p

hej!

uch den dagen lät verkligen inte rolig. hoppas resten av veckan gått bättre. hur mycket orkar man stressa egentligen? men man gör ju det jämt... kram

2010-03-27 @ 13:17:23
URL: http://lillispenny.blogg.se/
Postat av: Teresa

Det heter väl 'underbemannade' och inte 'obemannade' när det fortfarande finns folk på jobbet? Eller?

Annars låter det verkligen som en stressig dag. Usch för sådana.

Hälsningar från Besserwissern.

2010-03-27 @ 19:48:10
URL: http://vintervagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0