Tenta avklarad, kök hämtat!

Idag har jag haft min sista tenta för höstterminen! Jobbigt att behöva vänta med den över jullovet men det funkade det med.

Har under eftermiddagen hämtat ett kök från ett par goda vänner till mormor. Det är nu delvis på min vind och delvis hos mamma och pappa. Pappa, mamma och jag är nu helt slut och förväntar oss mycket träningsvärk imorgon... Det blir kul att springa runt i Stadshuset med värkande muskler.... (Min vind ligger alltså fyra trappor upp, och det är en brant, smal spiraltrappa).

På måndag ska jag på spontankryssning med Petri till Riga! Ska bli jättekul!

Sen är jag ledig till den 20 då plugget börjar igen! (Med undantag för lite jobb och annat såklart.)

Kommentarer
Postat av: Teresa

Kryssa lugnt till Riga! :)

2010-01-11 @ 08:14:08
URL: http://vintervagor.blogspot.com
Postat av: Zachan

Den där kryssningen låter nice! :D Hinner ni vara i land ngt? Knalla då i gamla stan, väldigt mysigt. Finns en hel del gamla kyrkor, "Sverigeporten" och en del andra roliga saker :)



Bless!

2010-01-11 @ 19:36:44
URL: http://zachan.blogg.se/
Postat av: C

Ha så kul i Riga, du och Petri :) Hör av dig sen när du kommer hem så bestämmer vi datum för v.4! Puss och kram

2010-01-13 @ 18:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0