Schlager...

Jag har sjunkit till en nivå jag inte trodde var möjlig... För det första så tittar jag på Melodifestivalen... (Halvsovandes i soffan, men ändå, det är emot mina principer). Och för det andra... Darin är min favorit so far...

Jag har i och för sig typ alltid följt Melodifestivalen, men denna säsong har jag bojkottat det totalt. Delvis på grund av alla jäkla delfinaler. Jag har nämligen aldrig tyckt om musiken utan bara att kritisera dans/kläder/frisyrer och sånt och med alla dessa delfinaler så får man ju höra extremt mycket, i min smak, dålig musik.

Grejen är ju det att jag nu bor ensam. Jag har alltså ingen att snacka med! Ingen att säga "Men guuud, vad har hon på sig?!" till... Och då är det helt enkelt inte lika kul...

Ikväll var det dock så dåligt på tv att till och med jag valde public service (något jag i vanliga fall inte fattar varför jag betalar för, första gången jag ser på ettan på tio år typ...)

Så imorgon kan jag hänga med de andra på jobbet när de diskuterar Elin Lantos Catwoman-liknande dräkt, de söta småtjejerna som jag inser endast är två år yngre än jag, och naturligtvis programledarens SATC-intro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0