Tunnhårig stackare

Ni får ursäkta alla hänvisningar och citat från expressen.se men här intervjuar de kvinnor som skäms över sina män. Är inte den här helt hemskt?!:

Camilla, 33
"Han är tunnhårig"
Jag är mån om mitt yttre och det är min kille också. Men en sak stör mig. Han börjar bli tunnhårig! Jag älskar honom förstås, men jag tycker att han ser så gammal ut när han inte har så mycket hår. Det känns som att jämnåriga tittar på honom när vi går på stan tillsammans”.
Psykologen Maria Farm:
”Om Camilla skulle berätta för killen att hon störs av hans tunnhårighet vore det mobbning. Han kan ju faktiskt inte rå för att han har tunt hår! Det känns som att det är något annat i deras relation som felar. Hon kanske inte attraheras av pojkvännen längre? Fungerar förhållandet skulle hon nog inte tycka att det gjorde något om han var skallig.”

Så kan man väl inte säga?!?! Va tragiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0