Aparmar?

Igår lyckades jag äntligen hitta en kavaj! Och ett par byxor. Visserligen inte de byxor som hörde till kavajen men de funkar ändå.

Har gjort en upptäckt som skrämmer mig litegrann.... Jag har onaturligt långa armar. Men det är inget jag lidit av länge utan måste vara nåt som uppkommit under sommaren. Detta skrämmer mig ännu mer. Plötsligt, bara för att jag verkligen behövde hitta en ny kavaj, så är alla för korta i ärmarna!! Så min slutsats är helt enkelt att det antingen är tillverkarna som helt plötsligt börjat göra kortare ärmar på alla kavajer, eller så är det mina armar som växt. Och eftersom jag inte hört nån annan klaga på ärmlängden så är det väl jag då antar jag....

Eller är det nån annan som också upplevt detta och kan ta bort min oro?

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag tror att du har för KORTA armar. DU vet, det är ju modernt med trekvarts, men de blir för långa för dig, eller nästan förlånga...

2009-10-13 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0