Min födelsedag!!!

Igår fyllde jag år!!!!

Dagen började med frukost på sängen, sång och paket från Charlotte och Petri:

      

Supergulligt!

Sen gick vi till stranden där det var fullt med folk som supportade "Nice 2018", alltså att de vill hosta vinter-os och det var två helikoptrar som höll på att få oss att blåsa bort. Men det var soligt så det gjorde inget! Cheeseburgare och jordgubbsmilkshakes från McDonald's var grädden på moset.

På kvällen åt vi tacos och tårta hos mig och Charlotte med hela klassen:
    


  
Senare på kvällen gick vi hem till holländaren Albert som också fyllde år. Jag tror de sjöng "Ja, må hon leva" ungefär 17 gånger till mig på holländska. Jag fick även höra den på svenska, engelska, spanska och portugisiska och jag har aldrig blivit så kindpussad i hela mitt liv. Så fort det kom in nån ny genom dörren meddelade Albert att även jag fyllde år vilket alltså ledde till sång och kindpussar. Jag blev också itvingad en tårtbit . Det var ett bra tag sen jag skrattade så mycket som då!

Det var en mycket lyckad födelsedag! Kommer bli svårt att toppa den nästa år...

Kommentarer
Postat av: sarah

hej kussen! du verkar ha haft en bra födelsedag i france...vilka fina grejer du köpte på marknaden,

vill oxå!!! du får hälsa mormor ifrån mig :D

många kramar

2009-03-16 @ 22:05:14
URL: http://lillispenny.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag vill också ha klänning och vara barbent...

2009-03-29 @ 13:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0