TV!

Jag har en soffa och en tv.

Inte bra.

Det är nämigen fantastiskt skönt att bara ligga i soffan hela eftermiddagen och se på kassa tv-program. (Det hjälper inte att man har hundratals kanaler under tremånaders "prova-på-period" inklusive alla Canal + och TV1000...)

Hade ingen tv när jag bodde i Frankrike i våras. Hade det i somras när jag bodde hemma hos mamma och pappa men då jobbade jag i princip konstant. Hade det inte när jag bodde i gamla stan.

Så jag tycker ändå jag förtjänar att se lite på skräptv. Och förresten, det är ju faktiskt jullov!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Plugga, plugga, pluggapluggaplugga ... Eller inte. Jag har då inte börjat än i alla fall. :)

2009-12-23 @ 16:49:24
URL: http://vintervagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0