Detta oroar mig lite smått...

Jag börjar bli lite rädd. Mina föräldrar är här jämt. Men missförstå mig inte! Det är inte så att de klampar in här titt som tätt, tar en fika och klagar på saker (som jag annars hört är ganska vanligt).

De är nämligen här i princip varje helg. Eller så är vi på Ikea. De målar, spacklar, klickar golv, bär, spikar, skruvar, hamrar, sågar... Och ja, ni förstår.

Jag uppskattar detta och det är underbart att ha så fantastiska föräldrar!!

Men det oroar mig.....

Kan det vara så... att de, när lägenheten är färdigfixad, så kommer mina föräldrar aldrig mer vilja ha med mig att göra? Är det så att det är det de förbereder mig på?

Jag tror inte det... Men man kan ju inte låta bli att undra.

Eller så är de helt enkelt helt underbara, omtänksamma, fantastiskt hjälpsamma föräldrar! <3

Jag får hoppas på det;)

Kommentarer
Postat av: Mamms

Inte skulle vi glömma dig när lägenheten är färdigfixad lilla gumman. Klart vi gärna kommer och tar en fika och njuter av att det är färdigt - och vi kommer inte för att klaga!

2009-12-20 @ 19:36:53
Postat av: sarah

hej!du behöver inte oroa dig. de kommer komma efter att du är klar med allt. d gör mamma fortf. men är ju inte helt klar med allt,så klart.så int så konstigt. mamma och karlsson är som ole och kamilla, tror jag.d vill vara med och fixa allt. de vill ju se hur de är när du bott in dig också.måste komma och hälsa på nå dag.kram

2010-01-05 @ 23:52:58
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0