Teknik som krånglar

I söndags lämnade ja in min mobil på lagning. Jag köpte den i höstas när min förra mobil varit på lagning i tre månader. Min dator var på lagning över jullovet.



Kan någon förklara för mig hur man gör för att inte teknikprylarna ska paja?! Skulle behöva lite tips.



Nu har jag iaf mammas gamla Sony Ericsson, spännande med en mobil där kameran är så dålig att man inte ens kan lista ut vad bakgrundsilden föreställer...



Håll tummarna för att den här lagningen (den förra hjälpte inte ett dugg) inte tar tre månader för det har jag inte tid med. Jag behöver min telefon!



Kan ju tillägga att min klocka gick sönder för ett par veckor sen så nu har jag varken fungerande klocka eller mobil att kolla klockan på. För den där gamla mobilen jag har nu kan man ju inte lita på, det fanns ju en anledning till att mamma köpte en ny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0