Regn, hagel och lite mera regn

Det sista jag gjorde innan jag gick i morse var att plocka ur mitt
paraply ur väskan eftersom det var strålande sol.
När jag sen satt där på Svenska C och hörde
hur haglet smattrade utanför fönstret var jag inte
glad...



Sprang till tåget så nu har jag megaont i foten, satte
mig på tåget, hann torka litegrann för att sedan
mötas av ännu en hagelskur i Nykvarn. Sprang till Ica och
köpte en macka och sprang sen till frisören som skulle
göra en provuppsättning till balen.



För att inte håret skulle bli alltför hemskt
så la jag min sjal lite över det, så där "jag
har sjalen runt halsen men råkade vira in lite av huvudet
också". När jag har 30 meter till min ytterdörr
så stannar en bil i en korsning med två killar i och
asgarvar åt mig...



Nu hänger iaf jackan, sjalen, klänningen och
strumpbyxorna på tork och skorna står vid elementet.
Och så skiner solen, nästan så att man skulle
gå ut bara för att.. Men nä.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

Kram Jessica
(www.jessi.se/webshop)

2008-05-22 @ 12:32:07
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0