Manikyr

I skolan är jag känd som hon med de fina naglarna. Rätt så rolig titel faktiskt, smickrande. Saken är det att jag känner mig naken utan nagellack. Helst ska det vara fransk manikyr. Och helst även matchande fransk pedikyr...

Detta upptäckte en klasskompis till mig på vår skolresa förra veckan. Jag fick mycket beröm för mina välskötta finger- och tånaglar och det har spridit sig kan jag säga.

När jag kom in i salen till måndagens första lektion var det första jag fick höra "Vilka fina naglar du har!". Detta följdes av ett "X sa att du har så på tånaglarna också!! Hur orkar/hinner du?!"

Jag förklarade situationen; jag känner mig naken utan det och samtidigt så tycker jag att det är rätt kul att hålla på och pyssla med det en två tre gånger i veckan. (Framför program som Desperate, Grey's och Cashmere Mafia såklart)

Så nu är nästa vecka uppbokad med klassens alla tjejers naglar som ska målas- av mig. Detta inför avslutningsbalen... Får se när jag ska hinna med mina egna naglar!

Det ska i alla fall bli riktigt roligt. De frågade om jag ville ha betalt, och det vill jag- i form av skvaller.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0