Tjuvlyssnat

Igår hörde jag något riktigt "intressant och lärorikt" på tåget på väg till skolan:

Två killar ca 20 sitter och pratar. Helt plötsligt säger den ena som om han kommit på världens häftigaste grej:
Kille 1:
Har du tänkt på att Akon rimmar på bacon?!
Kille 2: Haha aa..
Kille 1: Asså om jag träffade Akon så skulle jag säga typ "Hej Akon, vill du ha bacon?". Fast på engelska då "Hey Akon, you wan't bacon?"
Kille 2 kollar på kille 1 och är helt överens om att det skulle vara det perfekta att säga vid ett eventuellt möte med artisten.
Kille 1:
För det heter väl bacon på engelska också..?
Kille 2: Um.. ja, det kommer nog därifrån...
Kille 1: Jaha.

Sen börjar de truddelutta om att bacon är gott och då var det svårt för många i vagnen att hålla sig för skratt...

Jag hade i alla fall något underhållande att berätta för mina klasskompisar varav några till och med känner den så kallade Kille 1. (Jag känner honom bara vid namn men jag tror inte att någon av oss skulle få ut någonting värt att satsa på av en eventuell relation ändå...)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jätteroligt! :D

2008-04-01 @ 18:58:28
URL: http://trasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0