Projektarbetet är härmed avslutat (förutom redovisningen förstås..)

Nu är mitt projektarbete färdigt! Allting är printat (om än med mycket kämpande...), paketerat i en fin mapp/plastgrej och ligger nu i tryggt förvar i min handväska (ja, min handväska är enorm och innehåller för tillfället, hudkräm, tre läppstift, ett läppbalsam, ett gloss, tuggummin, Tic-Tacs, pennskrin, plånbok, almanacka, block, latinsk grammatikbok, projektarbete, hörlurar, spegel, tågkort, bussremsa, näsdukar och lite annat smått och gott..).

Jag har faktiskt haft riktigt kul med mitt projektarbete. Självklart har jag klagat som alla andra på att det är för lite tid, för jobbigt, för tråkigt... Men mitt ämne är riktigt intressant och jag är supernöjd med resultatet.

Fast jag har ju redovisningen kvar i och för sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0