Att övningsköra

Uppgift: Fickparkera

Plats: Ing 1, "gamla garaget med pelarna"

Instruktioner: "Backa in här, sen här, sen åker du fram här, sen svänger du här, och backar in här", "zick-zack liksom", "lätt som en plätt!" och sist men inte minst: "Kör för i helvete inte på nån av pelarna för då rasar nog fan hela byggnaden!"
 
Efteråt mötte jag, kallsvettig, pappas självgoda blick... Men jag fick en tummen upp som gjorde att jag klarade av att göra det igen. (Att jag pekade finger åt pappa en gång har inte med saken att göra, han förtjänade det!).
 
Jag lyckades också backa över en bro!:D Och starta i backe flera gånger. Ska bli kul att åka ut imorgon igen, då ska pappa ta med kartonger som jag ska parkera mellan (för att undvika rädslan av att få ett garage över sig om nåt mot förmodan skulle gå fel....)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0